2008年12月22日星期一

我在中国(湖南)的经历!!!

这一篇文章会很长噢。。。请有点耐心慢慢读噢!!!
首先,我要谢谢所有在babyface最后一天演唱时,前来支持的朋友们!!!
谢谢rachel,vanessa,yihui,clara,wfen,jiemin,shirley...etc....
谢谢你们的礼物和卡片。。。
我知道圣诞节快到了,我会在天气非常冷的湖南过。。。
没办法回到新加坡祝贺你们。
所以,借这个机会跟你们说“圣诞快乐,身体健康!!!”
Merry Christmas!!!!hohoho!!!!
这是我第一天在湖南的照片。。。
我太低估这里的冬天了!
我劲力的笑了,但我已冷到脸部僵硬!!!
抽筋啦!!!
第二天
我到了湖南卫士准备录“挑战麦克风”的综艺节目。


但因为身体不适,所以只好延期再上节目了。
感谢湖南卫士的制作组的谅解与帮忙,让我能够改期,好好的休息。

当然,以上四位女F4就是我在湖南帮我安排一切,也为我的一切不停的奔波。
谢谢yan lai, wang wei, xiao ke 和 yan bing。。。
辛苦你们了。。。
当然还有在深圳忙我的东西的xiao lan 和所有的朋友。。。感谢你们!!!

我到医院了。。。
好怕啊!!!!!!!!!!

医生要我验血。。。
吓死我了。。。
我最怕“针”往肉里插。。。
痛死了!!!

又照了X光片,跟医生的检验后。。。
她说..." 我的声带严重性发炎”还有染上重感冒了
难怪我在新加坡看了两次医生都没康复。。。
结果。。。我被“点滴”了!!!
妈呀, 又拿针插进肉里!!!




还没完啊。。。明天还要去“点滴”3小时。。。
我要疯了!!!
但我会坚持下去的。。。Gambate!!!!!
-----------------------------------
身为一个外地人到中国发展,能够在“快乐城堡”荣获第七周的冠军,
我自己也吓坏了。。。好难得的一次机会噢。。。
我相信现在的我,跟很多刚来新加坡离乡背井的华人一样.我们都很需要当地人的支持与爱护.身为华人的我,也很希望把华人音乐发扬光大.可能这个愿望太早了,但是我相信龙的传人是不会那么轻易放弃的.让我们一起共同走完音乐之路.
我希望你们能够继续支持我。。。
12月22日 到 12 月28日 很关键啊。。。
我们十周的冠军票数将会从头开始选出三位最高票数的。
你们一定要一直帮我投票噢,我真的票数还差“十万八千里”
在中国又朋友不多。。。所以新马的朋友。。。
投票了!!!
一台电脑一小时能投一次。。。不要停噢!!!
谢谢你们 *鞠躬*
我没得休息了。。。
明天要拍宣传照,看了老师的作品。。。他好会拍噢,好期待啊!!!
星期三,录歌。。。
星期四,录“挑战麦克风”的节目
星期五,拍MTV (Yeah!!!!!!!!)
就会回新然后就去云顶的演唱会。。。
我一有空就会上来写写。。。
你们加油投票噢。。。
我爱你们!!!

6 条评论:

vanessa_energy 说...

take gd care of urself in china ar..
will be waiting for ur MV..
haha..
jia you and drink more water worz..
see ya back in spore..=)
Vanessa=)

☆(-:夏子:-)☆ 说...

merry christmas & happy new year to you too (:

u're most welcome..hope ya like the gift, yea..

thks for spending some of ya time blogging, letting us know what ya doing in china..

when ya @ china..must take good care of yourself, k..wear more clothing..its cold..get well soon, yea..busy working schedule you have..BUT must remember to rest also..k..

jiayou..all the best..will help ya to vote..no worries (:

regards
rachel

daevon 说...

sorry not able to go on the last day of dreamedge perf cos gt something on tat day ya.. =(

christmas is coming.. so i am here wishing u a merry christmas.. =)

hmm... why need to go for medical check up??

u better take care while u are there alright? weather's cold.. wear more clothings.. dun fall sick ar...

and lastly,

jiayou in whatever u are doing over there. =)

匿名 说...

Christmas is coming soon loh. I am here to wish u happy christms and happy new year.

Hai yo when i see the pics of u at hospital i was like omg is pain de loh. Take good care! Wear more clothes.

We will continue to vote for u de. U must jia you too. Hope to see you in singapore before CNY. =]

Jane here.

XT 说...

merry x'mas to you!~
your 2nd pix really look like santas =P
anyway, take care :)

☆(-:夏子:-)☆ 说...

PPL!!~~ those who have internet explorer & firefox in your pc..
you able to use both to vote at the same time..
so an hr will have 2 votes
we can double up the votes (:
jiayou jiayou in voting, yea!!

* hope i didnt get it wrong..coz i tried b4 & it works =) *

regards
rachel..