2008年12月10日星期三

心动不如行动!!!


很感谢你们一直都没忘了投票。。。我的人气越来越高了!!!
无论是新马或中国的朋友,感谢您!!!
这算不算是“人在异乡”但很幸运能有你们呢???
中国的朋友好热情噢。。。他们帮我设计了一个QQ群。
“星马”的朋友。。。有人用QQ吗?
据我所知,应该比较少吧?我也是MSN比较多。。。
但最近学会了用QQ。。。
我很希望你们能够到 http://www.qq.com/
注册一个account也就是一个QQ号。。。
然后加这个QQ群。。。号码是:343658
(就好像是“ADD GROUP" )
里面都是一些在中国支持小弟我的人。。。
我也到里面看过了,他们超可爱超友善的...

这个QQ群能让你第一时间知道我在中国的消息。。。
甚至消息会快过我。。。
他们还会跟你们一起投票。。。
他们超好笑的!!!一定要去下载噢!!!


很希望所有支持小弟我的人都去下载QQ加入这为我而设的QQ群 :343658
很希望所有支持我的人都能结为朋友,好像一家人似的。。。
那我真的会乐翻天!!!


可能这是我开始“孙”家族的第一步噢!!!
心动不如行动!!!
马上下载加入噢!!!
无论你们身在何处, 谢谢你们这班默默帮我的英雄们!!!
您只需用EMAIL注册一个户口就行了。
有些新加坡的朋友没办法看到里面的VIDEOS。
对不起,但看不到的话, 还是可以投我票的。。。
我会尽量把VIDEO也放到BLOG让你们看看。。。

------------------------------------------------------

新加被的户外演出:
14th Dec ---- Yew Tee CC ( about 10.30 am ), featuring DreamEdge
14th Dec ---- Yew Tee CC ( 9.40pm )me !!!
29th Dec ~ 30th Dec ---- 12th Lotus Concert in Genting ( to be confirmed , may have to go for reservist ...haiz)
31st Dec ~ Cruise "Count Down" show (to be confirmed also bcos of reservist)
that's all for the meantime ...more to come....
thank you!!!

--------------------------------------------------------


12 条评论:

withNicole_ 说...

啊!!!!!!!!!
*暈倒*
Suddently come out with so many events!! >.<
ALL ALL ALL i cant go!!
Save some for next year when i come back lah~~~

☆(-:夏子:-)☆ 说...

喔喔!!
有人越来越红了耶(:
真好啊!! *鼓掌*
加油~~ 多休息~~ 别累坏了~~
挺你到底!!

因该是新加坡不是新加被啦。。哈哈

对了,QQ 如何下载啊? 该到什么网站呢?
谢谢!!

best regards
rachel =)

匿名 说...

visit www.qq.com to load the qq...just like msn de///then add group ...there is also english version... see ya all there...

匿名 说...

yanling thanks...wait for this year finish first then i see whats up for next year ok....? hehee

匿名 说...

yanling thanks...wait for this year finish first then i see whats up for next year ok....? hehee

匿名 说...

Haha. Someone is popular liao. Lol. Now not so many ppl use QQ liao. Haha. Shld use msn. Msn will be better than QQ right? Hehe. Jia you! =]

Jane.

daevon 说...

see ya at the events =)

shinji 说...

events pics uploaded!!
do check out
www.shinjisoon.blogspot.com (:

regards
shinjisoon@bs

匿名 说...

Hey! Saw ya today at YewTee CC.
Haha. Great performance okay. Love "回家" :D

匿名 说...

thanks alot daevon and jane...
also seemin...glad u enjoy the show...
s ya =)

shinji 说...

wenhai @ yew tee cc event pics uploaded..do check out www.shinjisoon.blogspot.com, yea (:

jiayou in voting for wenhai @ hunantv, yea =)

regards
shinjisoon.bs

匿名 说...

Wenhai u are welcome. Haha.

Thanks shinji! Hehe.

Jane.